Home Technische indicator Bericht

Account Watch: Houd je Statistieken Onder Controle met deze Indicator voor MetaTrader 5

Bijlage
30495.zip (7.67 KB, Downloaden 0 keer)

Als je je statistieken en je handelsplan niet constant in de gaten houdt, kunnen je emoties de overhand krijgen. Dit kan leiden tot impulsieve beslissingen, zoals het doen van wraakhandelen, vooral na een verlies. Daarom is het voor mij cruciaal om mijn statistieken en mijn handelsplan altijd bij de hand te hebben, zodat ik mijn emoties onder controle kan houden.

Ik heb een indicator ontwikkeld die me helpt om mijn statistieken en dagelijkse doelen te monitoren.

Deze indicator heeft drie instelmogelijkheden waarmee je het volgende kunt specificeren:

• FontColor: de kleur van de tekst,
  • Startdatum: geef het datumbereik aan waarvan je de statistieken wilt zien. Stel een startdatum in en de indicator berekent je statistieken vanaf deze datum tot nu.
  • Dagelijkse Doelstelling in %: stel je dagelijkse doelstelling in. Bijvoorbeeld, als je dagelijkse doel 2% is, typ dan 2.

Zoals je in de afbeelding hierboven kunt zien:

• Datumbereik: van de startdatum tot nu
  • Doelstelling: geeft je dagelijkse doel in % weer en berekent dit in bedrag ten opzichte van je rekeningbalans
  • Verwachting
  • GESLOTEN POSITIES (20): 20 transacties in deze datumbereik
  • Netto Winst: Netto winst in deze datumbereik [totaal gewonnen bedrag / totaal verloren bedrag]
  • % winst/verlies: [totaal aantal overwinningen / totaal aantal verliezen] [% winst / % verlies]
  • Gemiddelde winst / verlies: [Gemiddelde winst / Gemiddelde verlies]

Gerelateerde berichten

Reactie (0)