BBSqueeze Dark Indicator: Een Krachtig Hulpmiddel voor MetaTrader 4

Mike 2011.03.02 17:22 64 0 0
Bijlage

Beschrijving:

De BBSqueeze Dark Indicator is een eenvoudige, maar effectieve tool die onder het hoofdchartvenster verschijnt. Het gebruik ervan is een fluitje van een cent.

Om signalen te genereren met deze indicator, volg je twee stappen.

1. Stap 1: Let op de nul-lijn. Deze bestaat uit een rode of groene stip. Als het een groene stip is, is het tijd om in actie te komen. Wat deze actie inhoudt (kopen of verkopen) wordt in stap 2 uitgelegd. Bij een rode stip, doe je niets en blijf je aan de zijlijn. Houd je positie simpelweg vast.
  2. Stap 2: Wanneer je een groene stip op de nul-lijn ziet, is het tijd om te kopen of verkopen. Kijk naar de histogramlijnen; deze bevinden zich ofwel boven de nul-lijn (blauwe lijnen) of onder de nul-lijn (rode lijnen). Koop bij de blauwe histogram en verkoop bij de rode histogram.

Samengevat: neem een lange positie wanneer je een groene stip op de nul-lijn ziet EN blauwe histogramlijnen.

Verkoop je positie als je een groene stip op de nul-lijn ziet EN rode histogramlijnen.

Aanbevelingen:

Let op: ik ben niet de ontwikkelaar van deze indicator. Ik deel deze informatie vanuit mijn bibliotheek met indicatoren. Alle rechten en credits gaan naar de originele ontwikkelaar.

Ik heb deze indicator getest op verschillende valutaparen en tijdframes. Het werkt overal, maar levert de beste resultaten op hogere tijdframes zoals H4. Het is altijd beter om op H4 te traden om de volatiliteit van de markt en valse signalen te vermijden.

Voor meer voorbeelden van deze indicator kun je mijn website bezoeken.

Lijst
    Reactie 0