CustomCandle: Maak Je Candlesticks Uniek voor Jouw Handelsstrategie

Mike 2008.06.05 15:50 38 0 0
Bijlage

Met CustomCandle kun je candlesticks weergeven van een grotere en wellicht niet-standaard (voor MT4) tijdsperiode op je huidige grafiek. Het mooie is dat je geen aparte grafiek voor die grotere tijdsperiode hoeft te openen, want alleen de gegevens van de huidige tijdsperiode worden gebruikt. Vergeet niet om de candlesticks (bars) van de huidige grafiek vervaagd of onzichtbaar te maken.

Beperkingen:

• De periode van de grotere tijdsperiode moet groter zijn en een veelvoud zijn van de huidige (bijvoorbeeld voor M5 kun je M10, M15, M20, enzovoorts gebruiken, tot 1440; voor M1 kun je echter elke tijdsperiode van 2 tot 1440 gebruiken).
  • De periode van de grotere tijdsperiode mag niet langer zijn dan 1 dag (1440 minuten), omdat het onmogelijk is om candlesticks van 2 (of meer) dagen te tekenen. (Ik zou het kunnen programmeren, maar dat heb ik nog niet gedaan.)
  • Grafieken met tijdsperioden van H4 en groter worden niet ondersteund. (Het is mogelijk om dit te programmeren, maar dat is nog niet gebeurd.)

Speciale Kenmerken:

Na een verbroken verbinding kunnen er ongewenste candlesticks verschijnen tijdens het geschiedenis pompen en kan de opeenvolgende nummering verbroken worden. Daarom is het belangrijk om de candlesticks opnieuw te tekenen na het geschiedenis pompen. Je hoeft de indicator niet te verwijderen, gewoon de eigenschappen openen. Dit is een vervelende situatie, maar ik weet nog niet hoe ik het kan oplossen.

Lijst
Reactie 0