Eenvoudige Indicator voor MA Beweging op Alle Tijdframes Tegelijkertijd

Mike 2009.01.12 16:33 37 0 0
Bijlage

Dit is mijn eerste indicator. Misschien is hij nuttig voor iemand.

Het idee achter deze indicator is simpel: je kunt de waarden van een parameter, berekend voor verschillende tijdframes, bekijken zonder dat je meerdere grafieken tegelijk hoeft te openen. Zo hoef je de data niet visueel te vergelijken. In deze indicator wordt de richting van de MA-beweging weergegeven.

Je kunt zelf bepalen welke tijdframes je wilt meenemen in de berekening. Dit is heel logisch: (1 - meenemen in de berekening, 0 - uitsluiten): M1 = 0; M5 = 1; M15 = 0; M30 = 0; H1 = 1; H4 = 1; D1 = 1.

De periode van het gemiddelde kan voor elk tijdframe worden ingesteld: M1_per = 20; M5_per = 5; M15_per = 12; M30_per = 8; H1_per = 10; H4_per = 3; D1_per = 5.

Er is één methode voor het gladstrijken en één prijs die voor alle MA's wordt gebruikt: methode = 3 (0 - SMA, 1 - EMA, 2 - SSMA, 3 - LWMA); prijs = 5 (0 - slot, 1 - open, ..., 5 - typisch, 6 - gewogen).

Mijn demo-account is in drie dagen tijd gestegen van €18.000 naar €31.000. (Ik opende de posities handmatig zodra er een signaal van welke kleur dan ook verscheen en sloot ze intuïtief :))

Lijst
Reactie 0