Beschrijving:
Als trader herken je het vast wel: je grafiek zit bomvol indicatoren en het wordt lastig om de prijsactie goed te volgen. Toch zijn die referentiepunten vaak cruciaal voor je analyses.
Mijn oplossing? Ik heb een indicator ontwikkeld die de huidige niveaus van enkele moving averages (MA's) aan de zijkant van de huidige kaars weergeeft. Dit zorgt ervoor dat je de prijsactie beter kunt volgen zonder dat je grafiek totaal overvol raakt.
Deze indicator werkt op alle tijdframes, behalve op Weekly en Monthly. Je kunt MA's van andere tijdframes op je huidige grafiek tonen, bijvoorbeeld de Daily 10 EMA op een 15-minuten grafiek. De indicator is bijgevoegd, en je kunt deze naar wens aanpassen. De code is goed gedocumenteerd, dus ik hoop dat wijzigingen maken redelijk zelfverklarend is. (Ik heb genoeg berichten gezien om te weten dat iedereen waarschijnlijk een andere MA wil toevoegen - voel je vrij om je eigen aanpassingen te maken.)
LET OP: Dit is de "upgrade" versie van de indicator die ik per ongeluk in het forum onder dezelfde titel heb geplaatst. Deze versie voegt de mogelijkheid toe om MA's aan/uit te schakelen vanuit het eigenschappenvenster, en bevat verdere interne opmerkingen.
Afbeelding:

Reactie 0