Ontdek de MTrendLine Alert Indicator voor Effectiever Tradën

Mike 2009.01.20 16:06 39 0 0
Bijlage

Hallo traders! Vandaag wil ik jullie voorstellen aan de MTrendLine alert indicator. Dit is een onderdeel van de code van de MTrendLine v2.2 EA, en je kunt het gebruiken als een indicator of in combinatie met de MTrendLine EA.

Deze eenvoudige indicator bestaat uit vier trendlijnen die de afstand tussen de trendlijn en de prijs weergeven met cijfers. Daarnaast geeft het signalen wanneer de prijs een vooraf gedefinieerd aantal punten beweegt.

De indicator is opgebouwd uit onafhankelijke blokken, waardoor je altijd de mogelijkheid hebt om een blok in een andere indicator of EA in te voegen. Je kunt alleen de cijfers aanpassen (als je de verschillen tussen de blokken bekijkt, zie je het) om ervoor te zorgen dat ze elkaar niet in de weg zitten.

Hoe gebruik je de MTrendLine Alert?

Als TrendLine_1 of een andere TrendLine is ingesteld op True, dan zal de indicator deze altijd op de grafiek weergeven. Continu.

Als het is ingesteld op False, dan moet je zelf de trendlijn op de grafiek zetten. Ga naar de eigenschappen van de trendlijn en wijzig de cijfers in de naam (bijvoorbeeld van Trendline 3444567 naar Trendline 1 of 2, 3, 4). Dit maakt het een stuk gebruiksvriendelijker voor veel traders.

Ik doe geen aanspraak op auteurschap of innovatie. Het idee voor deze indicator heb ik al een tijd geleden gehad. Ik wens alle traders veel succes en fijne feestdagen!

Lijst
Reactie 0