Ontdek StdScore v4.2: Een Handige Indicator voor MetaTrader 4

Mike 2020.07.21 18:15 11 0 0
Bijlage

Auteur: fxcoder

De StdScore v4.2 is een innovatieve oscillator die de grafiek van een geselecteerde activa op drie manieren weergeeft: als lijn, als balken en als candlesticks. Dit is in feite een indicator die in de geest van de Bollinger Bands werkt, maar dan in een apart venster. Voor beginners kan dit een waardevolle manier zijn om verschillende technische signalen vanuit een ander perspectief te bekijken.

Persoonlijk heeft deze indicator mij geholpen bij het filteren van ongunstige handelsmomenten met behulp van een geautomatiseerde trading systeem.

Berekening van de standaardscore en de weergave in candlesticks:

μ - voortschrijdend gemiddelde

σ - standaarddeviatie

Belangrijke kenmerken:

• De laatste candlestick (huidige candlestick) kan sterk worden herschreven, vooral in het begin; dit is een kenmerk van de berekeningsformule.
  • Er wordt geen controle uitgevoerd op de beschikbaarheid van de geschiedenis, wat vooral relevant is bij het gebruik van een ander symbool dan het huidige.

Parameters:
Periodeberekeningsperiode
Symboolsymbool, een lege waarde is het huidige symbool
Omgekeerdomgekeerde indicatorwaarden
Toegepaste prijsgeschatte prijs. Standaard wordt de mediane prijs (HL / 2) gebruikt, omdat deze het minst gevoelig is voor herschrijvingen.
Waarde en lijnprijssoort grafiek: Lijn, Bar - Hoog/Laag prijs, Candlestick
Stierkleurkleur van de stier candlestick/bar
Bearkleurkleur van de beer candlestick/bar
Achtergrondkleur achtergrondkleur
Breedte van het lichaamdikte van het lichaam van de candlestick; 0 - automatisch detecteren, 1 - lichaam is verborgen
Maximale balkenmaximaal aantal weergegeven balken. Als 0 - geen limiet.
Verschuivingverschuiving van de indicatorwaarden

Interpretatiemethoden:

1. Wanneer je een positie aanhoudt die in de positieve zone zit, kan een verschuiving van de indicatorwaarden van 2 naar 4 een mogelijke lokale terugslag signaleren. Denk erover na om een positie te sluiten als je trade is gericht op korte bewegingen.

2. Bevestiging signalen van doorbraak in handelsbereiken, evenals het bieden van vroege signalen voor transacties.

Als je meer interessante voorbeelden vindt van hoe je met deze indicator kunt werken, laat het me weten. Ik help je graag verder!

Lijst
Reactie 0