Ontdek Trends en Range met Pivot Points in MetaTrader 5

Mike 2020.07.26 08:22 17 0 0
Bijlage

INLEIDING:

De achtergrond van deze indicator is echt fascinerend. Vorige week heb ik een script gepubliceerd genaamd "Identificeer potentiële Trends/Range (Pivot Points)" en een groot aantal MQL5-ers heeft contact met me opgenomen om te vragen of het mogelijk is om dit als een indicator te krijgen. Het is geweldig om te zien dat zoveel mensen mijn scripts en indicatoren waarderen, daarom heb ik besloten om het script om te zetten naar deze indicator.

Ter herinnering, het doel van deze indicator is om je te helpen bij het herkennen van zijwaartse en trending markten, zodat je niet alles zelf hoeft te doen. Het klopt dat er genoeg andere indicatoren zijn die ons helpen bij het identificeren van deze markten en ze werken ook heel goed, maar ik geef de voorkeur aan het gebruik van Pivot Points.

Vergeet niet om je opmerkingen achter te laten en deze scripts te beoordelen. Veel succes met traden!

Pivot Points

LIVE TRADINGSESSIE:

Bekijk de volgende live trading sessies en zie hoe ik mijn producten in de praktijk gebruik:

Opmerking: Bekijk de onderstaande video die je helpt bij het installeren en testen van deze indicator.

Compile

Lijst
Reactie 0