Hallo traders, ik ben Lucas! Ik wilde iets bijdragen aan deze geweldige community waar ik zoveel van heb geleerd door informatieve artikelen te lezen. Zelf ben ik een forex- en aandelenbelegger en programmeer ik Experts voor mijn persoonlijke trading. Vandaag deel ik iets dat hopelijk nuttig voor jullie kan zijn!
Dit is een voorbeeld van hoe je ordergegevens naar een csv-bestand kunt schrijven. Dit bestand kun je later analyseren en gebruiken voor je eigen statistieken. Deze Expert Advisor is momenteel niet bedoeld om mee te traden, maar het laat zien hoe je deze functie in je eigen Expert kunt implementeren. Je kunt het verder ontwikkelen en aanpassen aan je eigen strategie.
Deze Expert opent trades in de geselecteerde richting. Orders worden virtueel gesloten via de instellingen voor Take Profit (TP) en Stop Loss (SL). Als je 'WriteCloseData' op waar (true) zet, wordt er een bestand aangemaakt waarin ordergegevens zoals richting, winst/verlies, prijs, enzovoorts, als csv-bestand in je terminal worden opgeslagen.
Wanneer je deze Expert in de strategie tester test, vind je dit bestand in de map OpenDataFolder/tester/CSVexpert/CSVexample. De directory CSVexpert wordt automatisch aangemaakt zodra je met de test begint, en het bestand CSVexample dat alle gegevens opslaat, wordt hierin gemaakt.
Als je deze functie in je eigen Expert implementeert of verder bouwt en later op demo- of echte rekeningen draait, vind je het aangemaakte bestand in MQL4/Files/CSVexpert/CSVexample.
Je kunt de naam van de directory en het bestand aanpassen naar wat je maar wilt, behalve de .csv-extensie die je moet laten staan. Wees je er wel van bewust dat dit slechts een voorbeeld is van wat je ermee kunt doen en hoe je deze functie kunt gebruiken. Ik wil niet dat je geld verliest door te denken dat het nu al geschikt is voor handelsdoeleinden!
연관 포스트
- Aangepaste Geluiden voor Alerts in MetaTrader 4: Jouw Gids
- Donchian Channel Scalping Strategie EA voor MetaTrader 4 – Optimaliseer je Handel
- Beleggingsstrategie: Moving Average Breakout voor MetaTrader 4
- Optimaliseer je Daghandel met Fibonacci: Een Uitgebreide Gids voor MT4
- MT5-BouwJeGridEA: De Ultieme Expert voor MetaTrader 5