e-PSI@MultiSET: Een Slimme Handelsadviseur voor MetaTrader 4

Mike 2011.11.21 16:00 12 0 0
Bijlage

De kern van deze trading tool is eenvoudig: het volgt de op en neer beweging van de prijs binnen een bepaalde bar. Het kan zelfs een beetje mysterieus zijn, maar dat maakt het ook interessant! :)))

Bij deze tool speelt de ControlPeriod een cruciale rol, en we kijken naar de prijzen bij het openen van de NewBarInPeriod. Ik heb gekozen voor EURUSD op H1.
Het is één van de vele manieren om winst te genereren, en het valt onder de noemer van "het geciteerde apparaat" DC. Een van de grote voordelen van deze aanpak is dat het risico beheersbaar blijft binnen redelijke grenzen (tot 20%). Belangrijke componenten van deze tactiek zijn: constante communicatie met de server, een goed gevoel voor proportie, onvoorwaardelijke herfinanciering en het juiste moment om over te schakelen.
Ik werk met drie brokers en bij één van hen krijg ik de verwachte resultaten, maar bij deze broker blijkt de floating spread ongunstig te zijn voor deze strategie...

P.S. Deze adviseur biedt duidelijke controle over het openen van bars.

Deze adviseur is slechts een onderdeel (met beperkte functionaliteit) van een compleet systeem dat uit twee adviseurs bestaat.

1e voor het optimaliseren van de parameters;
2e voor een live account.

Als je vragen hebt of geïnteresseerd bent in het optimaliseren van de systeemparameters van de adviseur voor jouw broker, stuur me dan gerust een PM.

Ik heb gewerkt aan het oplossen van bugs (een extra filter toegevoegd), en de testomstandigheden zijn nu aangepast voor een echte MM: lot niet meer dan 5.0, en de depositolast niet meer dan 15% (eerder was dit 50%):

P.S. Ik heb de interface in het Engels vertaald.

Lijst
Reactie 0