EA Frame: Jouw Perfecte Handelsmaatje voor MetaTrader 5

Mike 2023.03.24 16:30 9 0 0
Bijlage

Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het met je hebben over de EA Frame, een geweldige tool voor MetaTrader 5 die je handelsstrategieën naar een hoger niveau kan tillen.

Deze tool bevat een groep van lopende gemiddelden, met zes verschillende gemiddelden in de PERIOD_W1 en een andere groep met zes gemiddelden in de PERIOD_CURRENT.

De MA-groep is eigenlijk een dubbeldimensionale array van verschillende periodes van lopende gemiddelden. Een van de meest handige functies is MA_Direction, die je vertelt of de MA-groep dezelfde richting opgaat in controleerbare bars. De prestaties zijn echt geweldig! Als je het leuk vindt, geef me dan alsjeblieft 5 sterren!

Dankzij object-georiënteerd programmeren is het eenvoudig om meerdere strategieën te integreren: één object voor elke strategie. Dit maakt het beheren van je handelsstrategieën een stuk eenvoudiger.

Daarnaast is er een basis voor orderbeheer waarmee je elke order kunt beheren op basis van de ordercommentaar. Zo kunnen verschillende strategieën naadloos met elkaar samenwerken.

En vergeet niet om mijn signalen in de gaten te houden!

Lijst
Reactie 0