EA SmartAssTrade: Jouw Nieuwe Handelsmaatje voor MetaTrader 4

Mike 2014.02.26 15:55 13 0 0
Bijlage

Hallo traders! Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met mijn nieuwste creatie: de EA SmartAssTrade. Dit is de laatste Expert Advisor die ik heb ontwikkeld en ik ben enthousiast om deze met jullie te delen.

Deze EA maakt gebruik van een waarschuwingsgeluid wanneer er een koop- of verkooporder wordt uitgevoerd of wanneer er winst of verlies wordt genomen. Zorg ervoor dat je het geluidsbestand dat ik heb bijgevoegd in de juiste map van MT4 plaatst, zodat de meldingen goed functioneren.

Hieronder zie je een afbeelding die de prestaties van de EA SmartAssTrade toont. Deze EA handelt op een ECN-broker met MT4, waarbij zowel 3 als 5 decimalen worden gebruikt.

Ik gebruik de EA SmartAssTrade sinds 12 februari 2014 op mijn computer. Ik pas de instellingen twee keer per week aan, zodat de EA nieuwe orders kan plaatsen. De formule die deze EA gebruikt is heel eenvoudig, maar op basis van mijn ervaring is deze formule voldoende nauwkeurig om winst te maken.

Deze EA kan op alle tijdframes en alle valutaparen worden gebruikt, met uitzondering van goud en indexen (zoals EURX of USDX). Dit maakt het een handige tool voor traders die willen slagen in hun handel. Onlangs heb ik een update uitgevoerd (datum: 28 februari 2014) voor de EA SmartAssTrade, waarbij ik de standaardinstellingen heb vereenvoudigd en ongebruikte variabelen heb verwijderd.

EA SmartAssTrade (Update 2)

Op 3 maart 2014 heb ik een tweede update uitgebracht voor de EA SmartAssTrade. In deze versie heb ik de modif() functie aangepast en twee standaard MQL4-bestanden (stderror.mqh en stdlib.mqh) toegevoegd. Hierdoor kunnen gebruikers eventuele foutmeldingen die optreden terugvinden in het MT4 Journal-tabblad, inclusief de foutcode en een beschrijving van de fout.

Ik hoop dat deze update jullie helpt bij het analyseren van de EA tijdens het gebruik.

EA SmartAssTrade

Lijst
Reactie 0