Efficiënte Expert Advisor Sjabloon met Trailing Stop voor MetaTrader 4

Mike 2014.06.06 23:44 12 0 0
Bijlage

Welkom bij mijn nieuwste sjabloon voor Expert Advisors! Dit is een geweldige tool voor coders die hun programmeertijd willen verkorten. Het sjabloon bevat een Trailing Stop, de optie voor autolots (ja of nee) en een functie die vorige candles scant om de laagste en hoogste prijs van eerdere orders te vinden. Je hebt kant-en-klare scripts voor kopen, buystop, verkopen en sellstop.

Daarnaast zijn er tal van innovaties toegevoegd om de functionaliteit te verbeteren, zoals koop- en verkoopblokken en een limiet voor het aantal openstaande orders op het huidige symbool. Denk ook aan de magische nummers om je orders te organiseren.

• eatemplate v3.mq4 bevat mijn opmerkingen die uitleggen hoe elke regel in mijn code werkt;
  • eatemplateclean v3 is de schone versie zonder opmerkingen;
  • eateamplateworking v3 is een functionele EA die het sjabloon in actie laat zien.

Hallo traders!

• Ik heb mijn sjabloon geüpdatet! Nu worden orders ingesteld met een magisch nummer, waardoor het script je handmatig ingestelde orders niet kan wijzigen. Zo kun je zowel handmatig als via het script handelen zonder fouten!
  • Daarnaast is er nu een BA (stoploss die naar de openingsprijs van de order + spread gaat om je order veilig te stellen).
  • Het sjabloon bevat nu ook buystop- en sellstop-orders met eenvoudige invoer waarmee je de looptijd van de order en de afstand tot de actuele prijs in pips kunt aanpassen.
  • Een werkend sjabloon is toegevoegd om te laten zien hoe mijn sjabloon functioneert.

Tweede update!

• Ik heb ook een maximale spreadlimiet toegevoegd. Als de spread groter is dan de 'maxspread', worden er geen orders geopend.
Lijst
Reactie 0