FMOneEA: De Scalper voor MetaTrader 4

Mike 2015.03.24 18:49 11 0 0
Bijlage

Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik je kennis laten maken met FMOneEA, een scalping systeem voor MetaTrader 4. Dit systeem werkt uitsluitend op het H1 tijdframe, wat betekent dat je hier echt van de korte termijn bewegingen kunt profiteren.

FMOneEA maakt gebruik van de ZigZag en MACD indicatoren op het H1 tijdframe. Een belangrijke tip: zorg ervoor dat de ZigZag indicator zich bevindt in de <terminal_data_folder>\MQL4\Indicators\. Ik hoop dat je hier veel aan hebt!

Hieronder vind je de standaardinstellingen voor FMOneEA, en de resultaten van de Strategie Tester zijn gebaseerd op deze instellingen.

Laatste update (17/07/2015):

• Verbeterde signaalformule voor meer nauwkeurigheid.
  • Toegevoegde functie voor het terugvorderen van verliezen.

Update (21/04/2015):

• Code voor terugvordering verbeterd en optie voor vermenigvuldigen van verloren terugvorderingen toegevoegd.
  • Verbeterde code voor het remmen van bewegingen.
  • Signaalformule vereenvoudigd.

Update (26/05/2015):

• Code voor Lots terugvordering verholpen.
  • Snelheid van het EA-proces verhoogd.
  • Code voor Trailing Stop en Trailing Profit verbeterd.

Wanneer je de instellingen UseTrailingStop = True, AutoTrailingStop = True, en AutomaticTakeProfit = True gebruikt, dan zal de Take Profit ook dynamisch zijn wanneer de Stop Loss wordt getrailed.

Update (2/06/2015):

• Foutcorrectie in de FM1Redemption() functie.
  • Scripts toegevoegd om de Stop Loss naar het Break Even Point te verplaatsen, als de order winstgevend is, vóór de Trailing Stop wordt uitgevoerd.
  • Optie voor maximale lot terugvordering toegevoegd.
  • Signaalberekening in de FMOneCalculation() functie gecorrigeerd.

Update (16/07/2015):

• Foutcorrectie voor variabele arrays tijdframes, omdat de array mat [4] buiten bereik was (in update_5).

Update (17/07/2015): (Update_07)

• De signaalformule vereenvoudigd, zonder de ZigZag indicator.

Update (17/08/2015): (Update_08)

• Verbetering van de programmastructuur.
  • Bugs in open orders verholpen.

Testresultaten:

FMOneEA Expert Advisor voor MetaTrader 4

Lijst
Reactie 0