Het Validate Me Framework
Als trader wil je natuurlijk dat jouw robot goed presteert en de markt kan navigeren met de juiste koop- en verkooporders. In dit artikel deel ik mijn visie op het coderen van een trading robot met behulp van het Validate Me framework. Dit framework bevat verschillende controles die een trading robot moet doorlopen voordat deze op de markt wordt gepubliceerd. Dit is puur voor educatieve doeleinden.
Codevoorbeeld voor een kooporder
ask=MarketInfo(_Symbol,MODE_ASK); bid=MarketInfo(_Symbol,MODE_BID); sl=(OrderStopPips==0)?0.0:bid-ExtOrderStop; if(sl!=0.0 && ExtOrderStop<StopLevel) sl=bid-StopLevel; tp=(OrderTakePips==0)?0.0:ask+ExtOrderTake; if(tp!=0.0 && ExtOrderTake<StopLevel) tp=ask+StopLevel; GetLot=CheckVolumeValue(Lots); if(!CheckStopLoss_Takeprofit(OP_BUY,ExtOrderStop,ExtOrderTake)) return; if(CheckMoneyForTrade(GetLot,OP_BUY)) order=OrderSend(_Symbol,OP_BUY,GetLot,ask,10,sl,tp,"FrameWork",678,0,Blue);
Invoeren van het Framework

연관 포스트
- Ontdek de Kracht van de Mission Impossible Power Two Open Versie voor MetaTrader 4
- Aangepaste Geluiden voor Alerts in MetaTrader 4: Jouw Gids
- DPI Alert EA - De ultieme tool voor MetaTrader 4
- Ontdek de Nieuws Detector voor MetaTrader 4 en 5: Essentiële Tool voor Traders
- Ontdek de 5MinutesScalpingEA: Jouw Ultieme Handelspartner voor MetaTrader 4