Crypto EA voor het ETH/USD paar.
Als actieve trader begrijp je vast hoe frustrerend het kan zijn om continu de markt te volgen. Soms mis je signalen omdat je even iets gaat eten of 's nachts niet wakker kunt blijven. Dat was voor mij ook het geval. Daarom besloot ik een robot, oftewel een Expert Advisor, in te zetten op een VPS. Nu mis ik geen enkele kans meer en kan ik alle signalen optimaal benutten.
De strategie die ik gebruik is vrij eenvoudig: wanneer de prijs de Bollinger Bands (200) aanraakt, bepaal ik de trend. De daadwerkelijke trade vindt plaats bij de uitbraak van de 55 WMA. Vervolgens gebruik ik trailing met dezelfde Bollinger Bands.
Let op: dit is een 5-minuten grafiek!

Deze EA hanteert een groot TP/SL ratio van 30/1 en maakt gebruik van trailing om flinke winsten te realiseren.
De instap gebeurt via de WMA 55. Trend en trailing worden bepaald door de Bollinger Bands 200.
Deze aanpak is bijzonder geschikt voor conservatieve investeringen.
Vergeet niet een VPS te gebruiken en de risico's in de screenshots in acht te nemen.
Gelukkig traden!
연관 포스트
- TimerEA: De Ultieme Expert voor MetaTrader 4 voor Tijdsgebonden Handel
- Automatische TP Vermenigvuldigen met SL - Een Handige Expert voor MetaTrader 4
- Eenvoudige Martingale Template voor MetaTrader 4: Maximaliseer je Winst
- Divergentie en RSI: De Beste Strategie voor MetaTrader 4
- Optimaliseer je Handelsstrategie met het Backtesting Handelsassistent Paneel voor MetaTrader 4