Systeemhandel 게시글

Ontdek het Eenvoudige Handelspaneel voor MT4: Jouw Beste Buddy voor Efficiënt Handelen

첨부파일
34066.zip (3.74 KB, 다운로드 0회)

INLEIDING:

Het eenvoudige handelspaneel is een onmisbaar hulpmiddel voor elke trader. Met dit hulpmiddel kun je jouw StopLoss en TakeProfit eenvoudig vooraf instellen in pips. Daarnaast is het mogelijk om het aantal trades, de positie grootte en het verhandelbare instrument te kiezen. Dit handelsgereedschap is perfect voor scalping, daghandel, swing trading en investeren.

DE AGENDA ACHTER DIT HANDELSHULPMIDDEL:

De ontwikkeling van dit handelspaneel is voortgekomen uit mijn eigen frustraties tijdens het scalpen. Ik had vaak niet de snelheid om mijn StopLoss en TakeProfit in te stellen, vooral niet tijdens die heftige marktschommelingen. En dan waren er ook nog de momenten waarop mijn computer vastliep net op het moment dat ik op Kopen/Verkopen klikte, waardoor ik mijn SL/TP niet kon instellen. Ook mijn internetprovider gaf me vaak problemen. Daarom besloot ik dit eenvoudige handelspaneel te creëren, zodat ik deze technische problemen kon vermijden.

HOE TE GEBRUIKEN:

Bekijk de onderstaande video waarin wordt uitgelegd hoe je dit handelsgereedschap kunt gebruiken:

PARAMETERS:

Deze EA heeft 5 instellingen, namelijk:

• NB: aantal trades
  • SL: stop loss in pips
  • VOL: positie grootte
  • TP: take profit in pips
  • SYM: keuze van het symbool

연관 포스트

댓글 (0)