Wil je veilig schalen in de markttendens?
Veel traders vertrouwen robots niet... ze gebruiken gewoon technische analyse en plaatsen handmatige orders.
Maar wat als die technische analyse en het gebruik van trendlijnen automatisch de beste beslissingen kunnen nemen?
Ja, dat is precies wat wij doen...
Veilige Trend Scalp is een slimme EA die de Zigzag-indicator gebruikt om de gevoeligheid van de markprijs te analyseren.
Met Zigzag vind je de hoogste en laagste prijzen (steun en weerstand) en op basis van die punten ontdekt de EA een prijsverschil.
Net als bij het handelen met trendlijnen hebben we gevoelige prijsniveaus, de beste steun- en weerstandsniveaus om actie te ondernemen.
Op deze punten creëert de slimme robot automatisch een trendlijn waar de marktbeweging op reageert.
Als de prijs deze lijn aanraakt, beslist de expert of hij moet handelen, ofwel KOPEN of VERKOPEN, afhankelijk van de marktsituatie.
Deze code is gebaseerd op een idee dat ik heb ontwikkeld en met jullie deel, het is geen professionele versie.
Als je vragen hebt of ideeën om de EA te verbeteren, neem gerust contact met me op: Fafolika

En wat gebeurde er met deze handelsmethode?

Aanbevelingen
- Gebruik het niet op een echt account zonder een duidelijk begrip van de risico's en gevolgen.
- Integreer je strategie in de code als je daar kennis van hebt.
- Test de EA minstens 4 weken op demo-accounts voordat je deze in echte omstandigheden gebruikt.
- Heb je een idee? Neem contact met me op via een privébericht.
연관 포스트
- Het Validate Me Framework: Een Gids voor MetaTrader 4 Traders
- Ontdek de Voordelen van Classic en Virtuele Trailing voor MetaTrader 4
- Ontdek de Kracht van de Mission Impossible Power Two Open Versie voor MetaTrader 4
- Ontdek de 5-Minuten RSI CCI MA Indicator voor MetaTrader 4
- Gemiddelde Pip Beweging Analyseren met MetaTrader 4