Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over een spannende update van de Awesome Oscillator Trader. Ik heb besloten om de originele code die door raposter is ingediend hier te combineren met mijn eigen versie 1.1. Deze keer ga ik het nog een stapje verder nemen door een aantal nieuwe functies toe te voegen.
In deze nieuwe versie, versie 1.2, implementeer ik een stop loss en take profit die zijn gebaseerd op de Average True Range (ATR). Deze aanpak zal ons helpen om beter in te spelen op de volatiliteit van de markt.
Versie 1.1 heeft al enkele verbeteringen ondergaan, zoals een betere risicoanalyse en een dynamisch position sizing systeem. Nu is het tijd om deze nieuwe functies uit te proberen en onze tradingstrategie verder te optimaliseren!
Wat is er nieuw in versie 1.2?
- ATR gebaseerde stop loss en take profit: Dit stelt ons in staat om onze winsten beter te beschermen en verliezen te minimaliseren door de volatiliteit van de markt in overweging te nemen.
- Verbeterde risicoanalyse: We hebben de manier waarop we risico's inschatten verder verfijnd, zodat we beter voorbereid zijn op marktschommelingen.
- Dynamisch position sizing systeem: Dit systeem past de grootte van onze posities aan op basis van de huidige marktomstandigheden, wat ons helpt om efficiënter te handelen.
Ik ben erg enthousiast om deze nieuwe versie met jullie te delen en kan niet wachten om te horen hoe het voor jullie werkt. Laten we deze nieuwe functies testen en onze trading naar een hoger niveau tillen!
Reactie 0