Vortex Oscillator Systeem - jouw gids voor MetaTrader 5

Mike 2018.01.22 18:52 11 0 0
Bijlage

De auteur van dit idee: Neil, de mq5 code auteur: barabashkakvn.

Dit trading systeem is gebaseerd op de Vortex Oscillator signalen.

Let op! Om ervoor te zorgen dat de EA goed werkt, moet je het gecompileerde Vortex Oscillator bestand toevoegen aan de [data map]\MQL5\Indicators

Opmerking van de auteur:

De Vortex Oscillator is een Expert Advisor die is gebaseerd op de Vortex Oscillator indicator. Deze indicator is opgebouwd als een verschil tussen de VI+ en VI- lijnen van de Vortex indicator en wordt weergegeven als een histogram dat rond de nul-lijn oscilleert.

Het systeem bevat enkele eigenschappen die niet beschikbaar zijn in de Vortex Indicator Systeem. Wanneer je alle parameters uitschakelt, is het een eenvoudig omkeer trading systeem dat lange posities sluit bij verkoopsignalen en korte posities opent, en vice versa.

De parameters omvatten de waarden van Stop Loss en Take Profit die worden gebruikt voor respectievelijk lange en korte posities. Een aparte drempelparameter maakt het mogelijk om de signalen van de Vortex Oscillator te tellen. Wanneer de parameters zijn ingeschakeld, sluit het systeem posities en opent het geen nieuwe totdat er nieuwe tradesignalen verschijnen.

Ik heb de code getest en ik ben er zeker van dat het werkt zoals bedoeld. Toch doet deze Expert Advisor geen claim op winstgevendheid. Het is slechts een basis voor verdere studie van de Vortex indicator als trading tool. Mijn voorlopige tests toonden aan dat de EA niet winstgevend is in zijn huidige vorm.

DISCLAIMER: De Expert Advisor wordt "as is" geleverd. De auteur garandeert niet dat de EA effectief zal zijn in echte trades. De EA is alleen bedoeld voor educatieve doeleinden. Gebruik het niet op echte rekeningen totdat je het hebt aangepast aan jouw tradingstijl en risicobeheer.

Backtestresultaten op USDJPY:

Vortex Oscillator System test

De volgende parameters zijn verkregen:

Vortex Oscillator System parameters

Lijst
Reactie 0