Hallo mede-traders! Vandaag wil ik jullie vertellen over mijn zelfaanpassende Expert Advisor die ik heb ontwikkeld en op de markt heb gezet.
Het idee voor dit systeem kwam voort uit mijn eerdere project, een EA die handelt op basis van statische patronen: "The Unreal Engine". Je kunt het hier bekijken: The Unreal Engine.
Bij het testen van deze diepgaande leer EA stuitte ik op beperkingen door mijn computerbronnen. Mijn dual-core pc met slechts 4 Gb RAM is niet echt een powerhouse.
Als je deze EA jarenlang wilt testen, heb je een supercomputer nodig, anders gaat het heel lang duren.
Mijn Expert Advisor, genaamd "The Enchantress", verzamelt alle patronen die zich op de markt voordoen en opent virtuele orders met stop loss en take profit.
Deze EA is ontworpen om de beste marktpunt te detecteren om een echte trade te openen.
NB:
Dit is een diepgaande leer Expert Advisor. Het kan 3 tot 5 maanden duren voordat hij begint met het openen van echte trades.
Ik raad aan om de strategie tester te gebruiken voordat je het op een echt account probeert.
Als iemand deze EA test, deel dan je resultaten hier: Resultaten Delen.
Daarnaast kun je meer informatie vinden op mijn kanaal: The Unreal Engine Kanaal.
Veel succes met testen! Ik adviseer om te testen op een 5-cijferige valutapaar met een minimale tijdsframe van H1.
연관 포스트
- Handige Tijdchecker voor MetaTrader 4: Optimaliseer je Handelsstrategie
- MT4-BouwJeGridEA - Jouw Nieuwe Trading Assistent voor MetaTrader 4
- Trail SL: Een Handige Stop Loss voor MetaTrader 4
- PrijsEA: De Handige Tool voor Pending Orders in MetaTrader 4
- Eenvoudige Martingale Template voor MetaTrader 4: Maximaliseer je Winst