Herzien Meta Neural Dashboard - Indicator voor MetaTrader 4

Mike 2019.11.25 23:02 10 0 0
Bijlage

Onlangs ontdekte ik een geüpdatete indicator die ik tegenkwam in een oud forumbericht uit 2013. Je kunt het forumbericht hier vinden: https://www.mql5.com/en/forum/182215

Ik vond het een interessante indicator en dacht dat het misschien de moeite waard zou zijn om deze weer nieuw leven in te blazen... of misschien ook niet! :P

Ik heb wat wijzigingen in de code aangebracht omdat er een paar dingen niet helemaal goed waren. Ik dacht dat het nodig was om deze aanpassingen te doen om de indicator beter te laten functioneren. Er kunnen nog meer bugs zijn die opgelost moeten worden, maar dit was het eerste wat ik deed... het was gewoon interessant om ermee bezig te zijn.

Wat ik heb gedaan, staat aan het begin van de code. Daar heb ik alle bugs die ik heb opgelost genoteerd. Voel je vrij om het uit te proberen. Voor meer informatie over hoe het werkt, kun je het forumonderwerp via de bovenstaande link bekijken; het zou te lang duren om alles hier te beschrijven. De nieuwe, geüpdatete code vind je hier in de codebase, zodat je deze makkelijker kunt vinden. Oorspronkelijk had deze indicator geen versienummer, maar ik neem aan dat het met mijn aanpassingen versie 1.1 is, hoewel het mogelijk eerder al is aangepast.

Er zijn twee indicatoren, maar alleen de metaneural_dashboard_nmc is bewerkt, de andere werkt prima.

Installatie

Download beide indicatoren en plaats ze in de map /MQL4/Indicators van je terminal.

Open een Daggrafiek, voor elke valutapaar... misschien werkt het ook met aandelen en andere instrumenten - dat heb ik nooit getest! Houd er rekening mee dat het soms even kan duren voordat er een nieuw signaal verschijnt... gewoon zodat je niet denkt dat het niet werkt ;)

Voeg beide indicatoren toe aan de grafiek:

• meatneural_vsa_sr.mq4
  • metaneural_dashboard_nmc.mq4

Grafiekweergave en instellingen

nnchart

nnsettings

Lijst
Reactie 0