Automatiseer Jouw Handelsstrategie met LegoEA voor MetaTrader 4

Mike 2011.10.04 00:01 20 0 0
Bijlage

Wil je jouw goed doordachte handelsstrategie automatiseren? Of simpelweg tijd besparen? Dan heb ik hier de oplossing voor jou. En het mooiste is: het is 100% gratis!

Auteur: Dit is voornamelijk mijn werk, maar de originele versie 1 is van Seletsky R.V. Ik bezit de rechten niet, maar V1 was beschikbaar op MQL4 (zie hier).

Handleiding:

De code is volledig voorzien van commentaar.

Afbeeldingen:

Geen. Je hebt je eigen strategie nodig.

Ik heb momenteel geen 'perfecte' strategie, maar ik kan wel een eenvoudige gebruiken.

Belangrijkste Kenmerken:

• 16 indicatoren: 2MA, MACD Signaal, WPR, Stoch, OsMA, enz.
  • 4 (tot 16) aangepaste indicatoren
  • Flexibele code: Perfect voor diegenen die niet echt kunnen coderen, maar scripts kunnen bewerken door voorbeeldcode te bekijken.
  • Money Management (MM): Je kunt zelf je risicobeheer instellen.
  • ATR als onafhankelijke sluiter.

Het beste doel is echter het leren van de coderingsregels, zelfs als je nog geen programmeur bent.

Wat je kunt verwachten in v4:

• "Split exit": Handig als je je posities in twee verschillende delen wilt sluiten (maatregelen voor money management).
  • "TrailStops": Een eenvoudige, maar belangrijke functie die veel mensen nodig hebben. Ik snap nog niet helemaal hoe een trail werkt, dus ik heb een voorbeeld nodig...
  • Nieuwe Aangepaste Indicatoren: Al gedefinieerd en afgesteld.
  • Strategieën: Samengesteld.
  • Misschien templates?

Bonussen:

Je kunt het gebruiken om veel geld te verdienen door een afgestemde adviseur als black box te verkopen (gecompileerde code, geen externen). Ook kun je je eigen codefragmenten schrijven, omdat ik graag een nieuwe versie wil krijgen via anonieme bronnen.

Zwakke Punten:

• Ongewoon; voor sommige mensen is het makkelijker om een nieuwe lijst te maken.
  • Er is enige kennis van de code nodig; indicatoren hebben verschillende termen, en deze moeten elke keer gedefinieerd worden wanneer je een nieuwe strategie maakt.
  • Het is nog niet echt "plug-and-play".
  • Echt trage backtest. Vraag het me niet, neem het initiatief, aangezien dit ding gratis is en het gemakkelijk is om het voor jezelf te klonen.

Samenvatting:

Een goede optie als je op zoek bent naar een "lego kit" voor trading. Maar als je een perfectionist bent, wacht dan tot de volgende versie (maar ik heb wel wat hulp nodig!).

Lijst
Reactie 0