Eenvoudige Scalping EA voor MetaTrader 4: Jouw Gids naar Succesvol Scalpen

Mike 2011.11.07 19:45 13 0 0
Bijlage

Beschrijving:

Deze eenvoudige scalping EA vereist geen indicatoren en is gebaseerd op supersnelle prijsbewegingen. Het idee achter deze scalping EA werkt meestal goed, maar het moet beter geprogrammeerd worden.

Hier is mijn idee voor een scalping EA. Het zou geweldig zijn als iemand me kan helpen om het zo aan te passen dat het op meerdere valutaparen tegelijk kan worden gebruikt.

Het concept is heel simpel: er worden helemaal geen indicatoren gebruikt. De EA blijft BuyStop- en SellStop-orders bijwerken met elke prijsbeweging. Wanneer de markt druk wordt of er nieuws is, krijgt de EA niet de kans om snel bij te werken, wat betekent dat er zeer snelle prijsbewegingen in één van de richtingen plaatsvinden. Dit garandeert praktisch een beweging van 10-15 pips.

Als iemand me kan helpen om de code goed te krijgen, zou dat fantastisch zijn. De afgelopen drie maanden heb ik een winstverhouding van 4-6 overwinningen per verlies. En ik heb gemerkt dat de verliezen meestal komen door foutieve programmering. De stop loss moet worden aangepast naar 5-7 pips (als de broker dit toestaat) en het werkt prima op Alpari US.

PS: Om de een of andere reden kan ik het probleem niet identificeren - na het uitvoeren van een order kan de EA geen nieuwe order verzenden totdat ik de EA uitschakel en weer inschakel. Dit moet wel een bug zijn. Alle hulp is welkom! Oh, en ik heb de code-template van IBFX-scripts gebruikt en aangepast voor mijn eigen gebruik. Bedankt voor de hulp... En negeer alsjeblieft de grammatica.

Lijst
Reactie 0