Renko Live Charts v4.13: Verbeterde EA voor MetaTrader 4

Mike 2014.08.25 22:30 19 0 0
Bijlage

Echte Auteur:

LastViking ?? (Geïnspireerd door het Renko-script van "e4" (renko_live_scr.mq4))

Deze EA (Expert Advisor) wordt aan een grafiek gekoppeld (de 1-minuten grafiek werkt het beste) en bouwt vervolgens een nieuwe offline grafiek met Renko-boxen.

Deze versie is gebaseerd op v4.12... Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, het heeft een eeuwigheid geduurd om het in de eerste plaats te vinden.

Er zijn talloze video's op YouTube te vinden die laten zien hoe je de grafiek kunt gebruiken en discussies over waarom dit wel of niet een betere handelsstrategie is. Laten we die opmerkingen maar in andere forums achterlaten.

Dit is nu v4.13 van de EA. De aanpassingen die ik heb gemaakt zijn als volgt:

22 aug 2014 (Tim Welch) (v4.13):

• Een opstartoptie toegevoegd (BuildChartsWhenMarketOffline) om de offline grafieken te bouwen wanneer de markt gesloten is, binnen de OnInit() functie.
  • De RenkoBoxSize variabele veranderd van een INT naar een DOUBLE voor nauwkeurigheid met 5 cijfers (bijv. 5.5 == 55 pipettes).

Veel plezier...

- Tim Welch (maj1es2tic)

Eigenschappen tonen de RenkoBoxSize double met een waarde van 7.5 en ook de nieuwe BuildChartsWhenMarketOffline optie.

Dit is de Renko-comments die de nieuwe RenkoBoxSize pip-waarde van 7.5 toont, niet langer een INT.

Renko Gebouwd en klaar

En, tot slot, de weergave dat de boxgrootte daadwerkelijk is ingesteld op 7.5 pips bij mijn broker met 5 cijfers.

Renko Live Charts

Lijst
Reactie 0