LacusTstopandBE: Jouw Handige Trading Tool voor MetaTrader 4

Mike 2015.06.15 19:29 13 0 0
Bijlage

De LacusTstopandBE is een handige tool voor handmatige traders. Deze Expert Advisor (EA) helpt je bij het plaatsen van Stop Loss en Take Profit voor verschillende ordertypes zoals Buy, Sell, Buy Limit, Buy Stop, Sell Limit en Sell Stop. Bovendien beschikt deze tool over functies voor Break Even en Trailing Stop, en werkt perfect met zowel 4- als 5-cijferige brokers.

Invoervariabelen:

• Stoploss: Stop Loss in pips.
  • Takeprofit: Take Profit in pips.
  • trailingstart: Afstand vanaf de openingsprijs in jouw voordeel. Wanneer de trailing begint, als de afstand = 0, start de Trailing Stop onmiddellijk als de prijs in jouw voordeel beweegt.
  • trailingstop: Afstand vanaf de huidige prijs in pips.
  • breakevengain: Ga naar Break Even na het bereiken van x pips in jouw voordeel.
  • breakeven: Aantal pips vastgelegd in winst.

Voorbeeld:

Stel, je opent een Buy-order. De EA stelt bij de volgende tick de vooraf gedefinieerde Stop Loss en Take Profit waarden in (bijvoorbeeld 40 pips SL en 200 pips TP). De prijs beweegt in jouw voordeel en bereikt 25 pips winst. De EA stelt Break Even in op +10 pips. Wanneer de prijs verder stijgt en jouw positie +30 pips of meer bereikt, past de EA de Stop Loss waarde aan. Onze trailing stop staat op 20 pips van de actuele prijs.

Bedankt voor jullie meningen en reacties. Als iemand een goed idee heeft voor mijn Expert Advisor, laat het me weten in de reacties.

Nieuwe functies in versie 3.1:

• Percentofbalance — sluit alle openstaande orders als de winst op de rekening een bepaald percentage van de balans bereikt.
  • ProfitAmount — sluit alle openstaande orders als de winst op de rekening een bepaald bedrag bereikt, bijvoorbeeld 12 euro. Dit sluit alle openstaande orders, niet alleen de winstgevende.
  • Orderprofit — sluit de order op de actuele valutapaar als de winst van de order een bepaald bedrag bereikt, bijvoorbeeld 4 euro.
  • Stealth mode — als dit aanstaat, berekent de EA alleen de waarden voor Stop Loss, Break Even, Trailing Stop en Take Profit, en controleert deze waarden. Als de prijs de SL of TP bereikt, sluit de EA de order. In deze modus stuurt de EA deze waarden niet naar de broker.

Ik heb iemand nodig om deze EA in DEMO te testen, omdat ik daar zelf niet genoeg tijd voor heb. Ik moet eerst de Stealth mode testen.

Lijst
Reactie 0