Ontdek Magna Rapax: Jouw Gratis Trading EA voor MetaTrader 4

Mike 2013.09.16 21:21 23 0 0
Bijlage

Intro:

Magna Rapax, oftewel de Grote Jager, gaat op zoek naar pips in de wildernis van de Forex-markt. Deze geautomatiseerde trading robot is gemaakt voor elke tijdseenheid, hoewel we aanraden om vanaf 1 minuut te werken.

Na een lange periode van hard werken is mijn trading robot eindelijk af. Het is mijn poging om het onmogelijke te bereiken: het vinden van de Heilige Graal in Forex, iets wat zeldzaam en moeilijk te vinden is. Maar als je het eenmaal hebt gevonden, dan doet het wonderen. Deze EA en de toekomstige versies zijn misschien wel de dichtstbijzijnde benadering van een Heilige Graal die je ooit zult tegenkomen (en het is GRATIS). De EA maakt gebruik van een combinatie van trendvolging, breakout-technieken en volatiliteitsfiltering om trades te plaatsen. Als je denkt dat dat niet genoeg is, kun je ook het martingale-systeem inschakelen (OPTIONEEL), dat aanbevolen wordt in te stellen op 4-5 – anders kan je account in gevaar komen! Tot slot wil ik de MQL4-community bedanken voor hun hulp bij het ontwikkelen van deze EA!

Uitleg:

start_lot=0.01;                                                          // order lot grootte
TAKEPROFITPIPS=99;                                              // take profit in pips
STOPLOSSPIPS=99;                                                 // stop loss in pips
MAX_ACCOUNT_RISK=25;                                     // in procent, sluit alle verliesgevende trades als AccountEquity onder AccountBalance komt met dit percentage
MARTINGALE_ACTIVATOR=false;                           // wil je het martingale-systeem gebruiken?
MARTINGALE_LEVELS=5;                                    // welke niveaus te gaan, ex niveau 5 = 2^5 multiplier voor lot
MARTINGALE_PROGRESSION=false;                   // false = alleen verliesgevende trades verdubbelen, true = alle trades verdubbelen
TOTAL_BUY_ORDERS=1;                                      // hoeveel kooporders tegelijk te plaatsen, maximaal
TOTAL_SELL_ORDERS=1;                                     // hoeveel verkooporders tegelijk te plaatsen, maximaal
MAX_SLIPPAGE=3;                                         // maximaal toegestane slippage
FAST_MACD_P=5;                                          // snelle MACD-periode
SLOW_MACD_P=35;                                    // langzame MACD-periode
SIGNAL_PERIOD=5;                                     // signaalperiode MACD
ATR_SLOW_PERIOD=24;                         // ATR langzame periode
ATR_QUICK_PERIOD=5;                          // ATR snelle periode
ADX_PERIOD=14;                                   // ADX-periode
ADX_LIMIT_TRIGGER=50;                     // triggerpunt; alleen trades boven dit ADX-niveau

Mijn resultaten:

Tips:

• Ik upload mijn instellingenbestand; met deze instellingen krijg je dit resultaat (ik heb ook martingale niveau 5 gebruikt).
  • De EA is nog niet compleet of geoptimaliseerd. Als je een combinatie van instellingen vindt met een hogere winratio/winst, of als je meer functies wilt toevoegen, neem dan contact met me op zodat ik de EA kan verbeteren. Uiteindelijk is dat ons gezamenlijke doel ;)
  • Deze EA is slechts de eerste editie. Als je me helpt om deze te verbeteren door backtesting en het uitproberen van verschillende instellingen, zal ik het verbeteren en de herziene edities uploaden.
  • De EA heeft ook een ingebouwde functie om orders te sluiten wanneer de tegenovergestelde handelsindicatoren verschijnen. Dit zal blijkbaar verliesgevende trades sluiten, maar je kunt ook strakke stop-loss of take-profit instellen zoals je wilt.

DISCLAIMER: Deze expert advisor is uitsluitend gemaakt voor educatieve doeleinden. Het is raadzaam om deze eerst te backtesten of op demo-accounts te gebruiken. Als je besluit om deze op echte accounts te gebruiken, doe je dat op eigen risico. Ik ben als auteur niet verantwoordelijk voor materiële of andere verliezen die kunnen optreden tijdens het gebruik van deze expert advisor!

Lijst
Reactie 0