Batman V1.0: Innovatieve EA voor MetaTrader 4

Mike 2012.02.08 19:07 15 0 0
Bijlage

Auteur:

Farshad Saremifar

Deze Expert Advisor (EA) is gebaseerd op de BAT-strategie, maar met enkele aanpassingen. De EA opent posities bij doorbraken van hoogte- en dieptepunten. Als de doorbraak succesvol is, zien we ons take profit (TP) gerealiseerd. Is dat niet het geval, dan probeert de EA een offset toe te voegen, afhankelijk van de ingevoerde orders. Bij elke doorbraak van een hoog of laag sluit de EA alle posities, waardoor we geen stop loss hoeven in te stellen; dit gebeurt automatisch door van kant te wisselen.

De take profits worden statisch (Static_SL) of automatisch berekend door een Fibonacci-niveau in te voeren in de invoerparameters. Vergeet niet om Static_TP in te stellen op een negatieve waarde, bijvoorbeeld: -10.

Je kunt het aantal offsets instellen door de waarde van Orders te veranderen. Ook kun je de lotgrootte aanpassen door LotExponent te wijzigen.

Ik heb goede resultaten behaald, zowel op demo- als op live-accounts. Probeer het eerst op een demo-account.

Installeer BAT.mq4 in de indicatorenmap van MetaTrader, en installeer Batman-EA.mq4 in de experts-map.

Aanbevelingen:

• Het is beter om deze EA op hogere tijdframes te gebruiken.
  • Als je het op lagere tijdframes wilt gebruiken, moet je de EA optimaliseren voor een kortere periode, bijvoorbeeld dagelijks.
  • Optimaliseer de volgende parameters (niet alle invoerparameters): ATRPeriod, Factor (van 1 stap 0.1 tot 2), Static_TP (van -1 stap 1 tot ...), Orders.

Neem een kijkje op mijn website; ik ga al mijn producten en software delen. Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met me op!

Lijst
Reactie 0