CyberiaTrader - De ultieme EA voor MetaTrader 5

Mike 2017.01.20 01:49 15 0 0
Bijlage

Als trader ben je altijd op zoek naar de beste tools om je prestaties te verbeteren. Laat me je voorstellen aan CyberiaTrader, een professionele Expert Advisor (EA) die speciaal is ontworpen voor het handelen in valuta met een spread van slechts 2 punten op de één-minuut grafiek.

Wat maakt CyberiaTrader uniek?

Deze EA blinkt vooral uit in zijwaartse markten met goede volumes. Het maakt gebruik van unieke handels technologieën, waaronder:

• Werken met kruiskoersen
  • Automatische lotberekening op basis van een vastgesteld risico
  • Ondersteuning voor meerdere valuta's
  • Automatische detectie van simulatietijdperken
  • Automatische correlatie van stop loss waarden met een specifieke verhouding van de marktafwachting

Daarnaast implementeert de EA scalping en een innovatieve manier om stop loss-waarden te definiëren.

Prestaties en aanbevelingen

Met de standaardinstellingen kan deze EA tussen de 100 en 300% per dag genereren. Voorheen werd deze EA enkel verspreid onder commerciële klanten van mijn bedrijf, maar ik geloof dat de ideeën achter CyberiaTrader ook nuttig kunnen zijn voor veel andere traders.

Een belangrijke waarschuwing: ik raad aan om deze code niet op een echte handelsrekening te gebruiken, tenzij je dat op eigen risico doet. Het kan effectief zijn op zijwaartse markten, maar wees altijd voorzichtig!

Lijst
Reactie 0