De agressieve semi-geautomatiseerde scalping EA voor MetaTrader 4

Mike 2009.12.01 23:47 12 0 0
Bijlage

Hallo Traders,

Vandaag wil ik jullie iets vertellen over deze interessante EA (Expert Advisor) die speciaal is ontworpen voor scalping. Hier zijn de regels voor deze EA:

1. Gebruik deze EA op de EURUSD en EURGBP 1-minuut grafieken. (Je kunt ook andere paren proberen!)
  2. Bevestig de prijsrichting handmatig op de 5-minuten grafiek en kies in het MT4 Eigenschappen venster voor Alleen Long, Alleen Short of Short en Long.
  3. Sluit open posities die zich in de tegenovergestelde richting van de huidige trend bewegen.

Persoonlijk ben ik geen coder, maar ik begrijp dat deze EA werkt als een counter trend systeem. Dit is niet mijn favoriete aanpak voor deze handelsstijl. Het zou fijn zijn als iemand deze code kan aanpassen zodat orders worden geopend op basis van de bevestiging van twee indicatoren (jouw keuze), en dat open posities automatisch worden gesloten wanneer ze zich in de tegenovergestelde richting bewegen.

Er is een lopende discussie over deze EA op het forum. Je kunt het hier vinden: Forex TSD Forum.

Veel succes met traden!

Lijst
Reactie 0