ScalpWiz 9001: Jouw Nieuwe Tool voor MetaTrader 4

Mike 2016.01.15 23:34 13 0 0
Bijlage

Gebruik deze tool op EURUSD M1. De instellingen kunnen geoptimaliseerd worden voor andere valutaparen, en ik heb ook goede resultaten geboekt met NZDUSD en AUDUSD. Persoonlijk zou ik deze nog niet op een live account gebruiken, maar het is een goed voorbeeld van hoe je kunt handelen op grote prijsbewegingen op de M1-grafieken.

De EA kijkt naar de grootte van de huidige candlestick en geeft koop/koop-stop en verkoop/verkoop-stop signalen af als de candlestick de vooraf bepaalde grenzen overschrijdt. Er zijn vier limieten ingesteld, elk met een bijbehorende vermenigvuldiger. Zodra de candlestick de Level1Pips waarde overschrijdt, past het de StengthLevel1Multiplier waarde toe en vermenigvuldigt het de PercentRisk waarde die je hebt opgegeven aan de PercentPerchase functie. Je kunt je PercentRisk instellen op n% van je accountbalans, wat gedeeld wordt door de huidige Ask/Bid om de lotgrootte te berekenen. Op deze manier kun je je risicopercentage laag houden, terwijl de lotgrootte mee verandert met je accountbalans.

Je hebt de mogelijkheid om koopstops en verkoopstops te gebruiken, maar dat hoeft niet per se. Stops vervallen standaard na 10 minuten, maar deze waarde kan aangepast worden.

Op dit moment geeft de EA veel te veel koop- en verkoopopdrachten. Het is een eenvoudig probleem om op te lossen, maar ik heb er nog niet de tijd voor gevonden.

Lijst
Reactie 0