Murrey EA: De Perfecte Expert voor MetaTrader 4

Mike 2014.12.10 19:33 16 0 0
Bijlage

Nieuw: Versie 4.

Deze Expert Advisor is gebaseerd op de Murrey lijnen, Stochastische oscillator, Candlestick patronen en Bollinger Bands.

• Oververkocht ontstaat wanneer de prijs onder niveau 8/8 breekt en de stochastic > 70 is, met een doelniveau van 7/8, en automatisch trailing wanneer de candle boven 8/8 sluit.
  • Overgekocht ontstaat wanneer de prijs boven niveau 0/8 breekt en de stochastic < 20 is, met een doelniveau van 1/8, en automatisch trailing wanneer de candle onder 0/8 sluit.
  • Wat is nieuw: V4 - geen order wijzigingsfout 134 meer. Ik blijf de EA updaten wanneer ik tijd heb...

Voordat je de EA gebruikt, moet je de Murrey template downloaden om de functionaliteit te begrijpen. Murrey detecteert automatisch ondersteuning en weerstand, evenals het pivotpunt op een bepaalde tijdseenheid.

Als je niet weet wat Murrey is, bekijk dan deze links: Murrey Code 101, Murrey Code 8570.

Algoritmes

Ik heb niveau 1/8 en niveau 8/8 ontwikkeld, andere algoritmes komen in de volgende versie...

Aanbevelingen:

• I. 5-cijferige valuta paren
  • II. Beste tijdframes: M15, M30, H1, H4
  • III. Volg de trend voordat je de EA draait. Je kunt kopen uitschakelen door 'Enable Buy: false' in te stellen, en verkopen uitschakelen door 'Enable Sell: false' in te stellen.

Dus de EA werkt goed wanneer je de trend in de gaten houdt en deze volgt, en je alleen kiest voor short of long in lijn met de trend.

Dit is nog niet de definitieve versie en ik blijf deze EA verbeteren...

Geldbeheer

Neem geen onnodige risico's, want de minimale tijdseenheid voor deze EA om goed te functioneren is M15.

Murrey EA

Lijst
Reactie 0