Nieuws Trader EA: De Perfecte Tool voor MetaTrader 4

Mike 2012.03.05 19:50 42 0 0
Bijlage

Deze EA is ontworpen om te handelen op basis van nieuws en hoge marktspikes.

Elke trader weet dat wanneer er iets GROOTS gebeurt, de volumes aanzienlijk toenemen. Daarom heb ik een EA ontwikkeld die gericht is op het verhandelen van volume-spikes. De EA detecteert trends met behulp van een CCI-indicator en een candlestick-filter. Daarnaast zal de EA de CCI gebruiken om overbought en oversold situaties te vermijden, zodat je niet te laat de trade ingaat.

Hoe gebruik je de EAs:

Stel je voor dat je aan het begin van de week denkt dat de EUR/USD een zware week tegemoet gaat. Dan open je een H4 grafiek voor de EUR/USD en voeg je de Volume EA sell toe aan de grafiek.

Als je verwacht dat de markt een stijging zal maken, voeg je de Volume EA buy toe.

Ben je onzeker? Open dan twee H4-vensters en voeg beide EAs toe.

Wat kan er verbeterd worden:

1. Omdat ik geen expert ben in coderen, weet ik niet hoe ik de twee EAs moet combineren en een functie moet toevoegen om alleen te verkopen of kopen. Alle hulp is welkom! Ook weet ik dat er bugs in de code zitten, vooral in het gedeelte van de trailing stop.
  2. De EA heeft een timeclose functie, maar er is geen echte stoploss. Ik heb geen degelijke stoploss-functie toegevoegd omdat ik niet weet hoe ik een geldige stoploss moet instellen bij een ECN-broker. Als iemand deze kan coderen, zou ik dat erg waarderen.
  3. Als je een goed idee hebt om de code verder te verbeteren, stuur het gerust in! Iedereen is welkom om bij te dragen.
Lijst
Reactie 0