Stufic Lite: Je Nieuwe Tradingpartner voor MetaTrader 4

Mike 2014.10.27 16:52 21 0 0
Bijlage

Stufic FX strategie Logo

Hallo traders,

Vandaag deel ik een interessante strategie met jullie. Dit is een vereenvoudigde versie van de originele PRO-strategie die ik gebruik op mijn echte account.

De PRO-versie is bedoeld voor het geven van signalen of kan binnenkort op de markt worden gekocht. Wil je tijd en geld besparen? Abonneer je dan op de signalen in de Signal-sectie. Je vindt het onder Stufic Pro. De signalen worden regelmatig bijgewerkt!

Info:

De variabelen zijn beschreven in de code. De Lite-versie mist enkele geavanceerde variabelen die het handelen stabieler maken, maar kan zeker worden toegepast op een echte account.

De winstfactor kan 4,50 zijn met meer dan 300 trades in sommige gevallen. Maar het is noodzakelijk om veel tijd te besteden aan geavanceerde optimalisatie - markt, training, grafiekcontrole en verificatieperiode!

Aanbevelingen:

• De optimale lotgrootte is 0,1 of 0,2 voor elke 10.000 USD.
  • Deze strategie kan voor veel paar worden gebruikt, maar vergeet niet om training (optimalisatieperiode, minimaal 12 maanden) en verificatieperiode (minimaal 4 maanden) te gebruiken.

Laatste updates:

Ik heb het bronbestand van de strategie en nieuwe instellingen voor EURUSD bijgewerkt. Deze screenshots zijn afkomstig van backtesting:

Optimalisatie Grafiek

Optimalisatie met de Every Tick modus (boven).

Resultaten

Optimalisatieresultaten. Zie de gemarkeerde waarden. Vooral de drawdown is klein. Every Tick modus ;-)(boven)

Grafiek

Grafiek met een modelleringskwaliteit van 90% - Every Tick modus. Het is goed om te weten dat meer dan 50% van de optimalisatieresultaten in een opwaartse trend waren (boven) 

Waarden 

Waarden die je kunt behalen met het bijgevoegde setbestand. 

En wat nog meer!?! 

Dit is een hardcore test en optimalisatie van STUFIC PRO strategie die binnenkort op de markt wordt gepubliceerd. Wat ik voor ogen heb is een kleine drawdown. Het is noodzakelijk om het geld vast te houden in slechte tijden en te verdienen in betere tijden. Nooit verliezen!

PRO STUFIC 

STUFIC PRO met maximaal 0.05 Lots. Bekijk het aantal trades en de winstfactor van 2.02 met een maximale drawdown van 2388 USD. 

PRO

STUFIC PRO voor XAUUSD zal binnenkort op de markt beschikbaar zijn! Meer info vind je op http://stufic.com en http://tomashruby.com (komt binnenkort)

Lijst
Reactie 0