De dagelijkse strategie van Daryl Guppy wordt uitgevoerd met behulp van deze indicator.
Oorspronkelijk was dit systeem ontworpen voor de effectenmarkt, maar het is later ook gemoderniseerd voor de valutamarkt.
Advies:
- Valutaparen met USD.
- Tijdframe – Dagelijks.
Er zijn echter geen beperkingen voor het gebruik van andere valutaparen en tijdframes.
Indicatoren:
- De eerste (snelle) set bestaat uit 6 bewegende gemiddelden met perioden van: 3, 5, 8, 10, 12, 15 (in deze indicator zijn ze rood).
- De tweede (langzame) set bestaat uit 6 bewegende gemiddelden met perioden van: 30, 35, 40, 45, 50, 60 (in deze indicator zijn ze groen).
De records met betrekking tot de binaire opties bevatten een 13e bewegend gemiddelde met een periode van 200 (geïmplementeerd in deze indicator en gekleurd in blauw).
De handelsvoorwaarden worden niet beschreven, omdat gedetailleerde informatie eenvoudig te vinden is op het internet. Voor de luie traders zijn hier een paar handige links:
Neem de tijd om de links nog eens te volgen en lees aandachtig!
Advies:
Een verzoek: Ik ben nog maar net begonnen met programmeren en weet niet veel, maar... als iemand ideeën heeft voor het verbeteren van de indicator, laat het me weten. Ik zou het leuk vinden om jouw ideeën uit te proberen!

Reactie 0