ComFracti_v2: De Laatste Update voor MetaTrader 4 Traders

Mike 2009.09.21 09:35 15 0 0
Bijlage

Update 25 oktober 2009

Hallo allemaal! :)

De definitieve versie (goed georganiseerd) zonder fouten (dat hoop ik tenminste) is afgerond.

Ik heb een paar eenvoudige filters toegevoegd die je gemakkelijk kunt in- of uitschakelen voor tests.

Dit is geen trendvolgend systeem, dus zorg ervoor dat je begrijpt hoe het werkt.

Als je iets wilt toevoegen of opnieuw wilt coderen, voel je vrij om dat te doen.

Mijn aandacht is nu gericht op een ander idee.

Met vriendelijke groet,

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Hallo! :)

Ik heb een Trailing Stop toegevoegd met een profit trailing functie. In dit geval moet de take profit groter zijn dan de trailing stop.

Als je de PSAR-filter wilt uitschakelen, stel dan gewoon dezelfde parameters in voor sars1 en sars2.

Over optimalisatie:

Het is mogelijk om optimalisatie voor alle parameters tegelijkertijd uit te voeren, maar wanneer je voor de eerste keer de PSAR en Trailing markeert, zouden de resultaten een betere winstfactor moeten opleveren.

De eerste resultaten zonder Trailing en PSAR:

Vervolgens de resultaten met Trailing en PSAR:

Optimalisatie voor 5 maanden duurt slechts 5 minuten.

Ik wens jullie veel succes!

------------------------

v2.1 - Geldbeheer kan worden uitgeschakeld en fractionele loten zijn toegestaan. (Bedankt, Josep)

Lijst
Reactie 0