Begrijp Support en Resistance: Essentiële Indicatoren voor Traders

Mike 2008.05.17 14:41 37 0 0
Bijlage

Hallo traders! Vandaag duiken we in twee belangrijke indicatoren die je kunnen helpen bij je handelsstrategieën: de Support-Resistance Indicator en de SR-Rate Indicator.

De Support-Resistance Indicator heeft, zoals de naam al doet vermoeden, als doel om de niveaus van support en resistance te detecteren en weer te geven.

De middenlijn is de gemiddelde waarde tussen de support- en resistance niveaus.

Deze indicator heeft een externe parameter, namelijk de breedte van het venster. Als je de vensterbreedte instelt op 24, kun je dagelijkse niveaus op een uurlijkse grafiek zien.

De SR-Rate Indicator laat zien naar welke grens de prijs dichterbij komt.

Vergeet niet dat OneSideGaussian opgeslagen moet worden in de map \libraries.

De andere twee bestanden moeten uiteraard in de map \indicators worden bewaard.

Persoonlijk vind ik dat je deze indicatoren alleen samen zou moeten gebruiken voor de beste resultaten.

Excuses voor het gebrek aan uitleg, maar ik ben ervan overtuigd dat jullie die 10 KB aan eenvoudige code zelf kunnen doorgronden. Ik heb geprobeerd het in een duidelijke stijl te schrijven, en de namen van variabelen zijn afgestemd op hun functies.

Ik kijk uit naar jullie ideeën en meningen over dit programma. Dit is namelijk mijn eerste bijdrage op deze website, en ik ben benieuwd naar jullie feedback!

Lijst
Reactie 0