Tijdgebaseerde Beweeglijke Gemiddelden: Een Must-Have Indicator voor MetaTrader 5

Mike 2019.01.13 08:52 22 0 0
Bijlage

Het concept is eenvoudig: het weergeven van prijsbewegingen binnen verschillende tijdsperiodes.

Sommige symbolen presteren uitstekend tijdens de handelsdag - met andere woorden, intraday trading - en deze bewegingen worden effectief weergegeven met de voorgestelde Exponentiële Beweeglijke Gemiddelden in deze indicator...

Uiteraard is dit gedrag niet voor alle symbolen zichtbaar, maar het is het proberen waard... Voeg deze indicator gewoon toe aan je grafiek en je zult het zelf zien...

Deze indicator is bedoeld om "de trend te voelen". Visuele aanwijzingen zijn zeer effectief voor traders, daarom heb ik dit gemaakt voor onze medetraders in onze gemeenschap...

Voor degenen die houden van Dynamische Steun- en Weerstandsniveaus...

Oké! Je kunt 6 MA's handmatig op je grafiek zetten, maar dit telkens weer doen is pure ellende. Deze indicator biedt een soort snelkoppeling hiervoor. Het heeft 6 Beweeglijke Gemiddelden die volledig aanpasbaar zijn in tijdsperiode, stijl en kleur. De presets zijn de beste die ik kon instellen voor M1, M5 en M15, en volgen een visueel patroon van warme naar koude kleuren - warme kleuren voor snellere MA's, koudere kleuren voor langzamere MA's - met de laatste MA als een gestreepte grijze lijn die de hele handelsperiode (dag) weergeeft...

Veel traders zullen versteld staan van de patronen... Probeer het gerust uit!

Tijdgebaseerde Beweeglijke Gemiddelden

Voor degenen die de Triple-Screen aanpak gebruiken, vind je in het instellingenvenster tips voor het configureren van de MA's voor elke tijdsperiode:

Voorbeeld:

Triple-Screen Aanpak

Ik hoop dat dit de community helpt!

Als je deze indicator leuk vindt, klik dan op de "Like" sterren... dat betekent de WERELD voor me! Zo kan ik blijven delen wat traders willen!

Leef Lang en Prosper!

;)

Lijst
Reactie 0