Trade Multiplier - Jouw nieuwe trading helper voor MetaTrader 4

Mike 2017.04.18 19:43 11 0 0
Bijlage

De Trade Multiplier is een handige tool die je helpt om een trade te dupliceren met een vooraf ingestelde lotvermenigvuldiger, allemaal op hetzelfde account. Het is belangrijk om te weten dat deze tool geen cross-account functionaliteit ondersteunt en alleen op hetzelfde account werkt. Je kunt het zelfs synchroniseren op een virtuele host.

Deze tool is getest met FxPro MetaTrader 4, versie 4.00, build 1065, met de CALM signalen en op de MQL5 London 4 virtuele host.

De Trade Multiplier kan aan elk grafiek worden toegevoegd, ongeacht het symbool dat wordt weergegeven, en het zal alle trades kopiëren. Als je het wilt inschakelen voor live trading als een EA, test het dan eerst op een demo-account om eventuele storingen te voorkomen. Let op: schakel het niet tegelijkertijd op meerdere grafieken in op hetzelfde account. Het kan maximaal 100 gelijktijdige orders aan.

Trade Multiplier

WAARSCHUWING 1: Gebruik op eigen risico, er is VOLLEDIG GEEN GARANTIE dat het werkt met jouw MT4 client.

WAARSCHUWING 2: Vergeet niet dat het vermenigvuldigen van een trade met dezelfde of verhoogde lotgrootte ook je risico zal vermenigvuldigen. Houd hier rekening mee in je money management.

WAARSCHUWING 3: De auteur aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor verliezen die verband houden met of voortkomen uit mogelijke storingen van deze EA. Vergeet niet: het is gratis.

PS: VRAAG ME NIET om extra functies, ik werk alleen aan updates als ik dat wil.

Speciale dank aan een Russische coder, wiens code ik heb hergebruikt voor deze EA. Sorry, ik kan zijn naam niet meer herinneren.

Lijst
Reactie 0