PPF Indicator voor MetaTrader 4: Hoe het Werkt en Wat je Moet Weten

Mike 2024.11.16 00:59 9 0 0
Bijlage

Vandaag wil ik het met jullie hebben over de PPF-indicator, die oorspronkelijk is ontwikkeld door Yousufkhodja Sultonov. Deze indicator kan een waardevolle aanvulling zijn op je handelsstrategieën.

Ik heb de berekeningen uit zijn Excel-bestand gehaald en de code omgezet naar MQL4. In de code heb ik de regels gelabeld die overeenkomen met de cellen in Excel, zodat het voor jullie makkelijker te volgen is.

Ik ga niet te diep in op de details van de indicator, aangezien ik niet de oorspronkelijke auteur ben. Voor degenen die meer willen weten, kunnen de volgende links bekijken:

In het kort, de PPF-indicator heeft drie lijnen: P1, P2 en P3. De lijn P3 volgt de prijsbeweging en geeft een voorspelling van de prijs aan. Tijdens duidelijke op- of neerwaartse bewegingen komen al deze lijnen samen in één lijn, wat een krachtig signaal kan zijn.

Belangrijke update!
Er is nu een functie toegevoegd genaamd 'Remove Indicator Drawing'. Hiermee kun je de weergave van de indicator op de geschiedenis in- of uitschakelen, wat je meer flexibiliteit geeft bij je analyse.

Lijst
Reactie 0