Singleton Voorbeeld - System Trading voor MetaTrader 4

Mike 2015.11.18 19:20 13 0 0
Bijlage

In dit artikel bespreken we een werkend voorbeeld van een singleton code. Het doel van deze post is om een duidelijk voorbeeld te geven van een singleton object. Een singleton object wordt gemaakt wanneer er ‘maar één’ van dat object kan zijn. Dit wordt bereikt door de constructor van het object privé te maken en ervoor te zorgen dat toewijzingen en kopieeroperaties ook privé zijn.

Tijdens het ontwikkelen van een System Trading voor MetaTrader 4 merkte ik op dat een object nooit meer dan één kopie zou moeten hebben. Hoewel ik niet verwacht dat de EA ooit groot genoeg wordt om het gebruik van een singleton echt relevant te maken, waardeer ik de duidelijkheid die het biedt in de code. Sommige programmeurs zijn kritisch over het gebruik van singletons, maar ik denk dat de technische redenen om ze niet te gebruiken grotendeels zijn opgelost met de nieuwere compiler technologie. Het leek erop dat niemand een voorbeeld had gegeven van deze functionaliteit in deze omgeving; ik vond alleen een oude verwijzing in de Code Base van voordat privé statische variabele-initialisatie werd ondersteund door de compiler. Zoals je in dit voorbeeld kunt zien, werkt deze functionaliteit vandaag de dag prima.

Reacties of bijdragen ter verbetering van de code zijn altijd welkom!

Running Singleton Example

Lijst
Reactie 0