Als je op zoek bent naar een kleurrijke candlestick-indicator die een gradient laat zien, dan ben je hier aan het juiste adres! Het kan soms een uitdaging zijn om een goed werkend voorbeeld van DRAW_COLOR_CANDLES te vinden. Veel van de reacties zijn niet zo nuttig, en de documentatie laat vaak te wensen over, vooral als het gaat om de beperkingen van de plot (zoals PLOT_COLOR_INDEXES die beperkt zijn tot een lengte van 64, van [0; 63]) en de volgorde waarin functies aangeroepen moeten worden.
Daarnaast had ik moeite om een algoritme te vinden dat een kleur X naar een kleur Y kan bewegen (ik geloof dat dit een gradient wordt genoemd). Deze code bevat een wiskundige functie die een gradient van X naar Y retourneert. Mocht iemand een betere manier weten om dit te doen, dan hoor ik dat graag!
Voel je vrij om suggesties of verbeteringen in de reacties achter te laten. Deze code is een work-in-progress en iedereen mag ermee aan de slag. Je kunt ook de licentie-eisen verwijderen als je dat wilt, maar zorg ervoor dat de // AUTHORS: lijst in de code blijft staan.
Changelog
v1.01 - De volgorde gecorrigeerd, deze was omgekeerd (miste een 1.0 - percentage berekening)

Reactie 0