Hallo traders! Vandaag wil ik een waardevolle bijdrage delen met onze geweldige community. Mijn indicator is geïnspireerd door het werk van Edgar Peters en is gebaseerd op het Bollerslev Model. Deze fractale volatiliteitsindicator kan je helpen om de marktdynamiek beter te begrijpen met behulp van ARMA- en ARCH-modellen.
Wat maakt deze indicator bijzonder? Hij groeit wanneer de volatiliteit op de markt hoog is. Hierdoor kun je veranderingen en variaties voorspellen. Bij een opgaande of neerwaartse trend heb je vaak een hogere waarde van de indicator. Alle feedback is welkom om de indicator verder te verbeteren!
In versie 1.1 heb ik een verbetering toegevoegd waarmee je GARCH (1,1) kunt omkeren of de standaardinstellingen kunt behouden. Als je het al eerder hebt gedownload, zorg dan dat je het opnieuw downloadt om de verbeteringen te testen.
Versie 1.2 brengt nog betere resultaten met zich mee, met meer mogelijkheden om parameters aan te passen. Ik gebruik deze nieuwe code en de resultaten zijn echt fantastisch!

Reactie 0