Hallo medetrader! Vandaag wil ik het hebben over twee krachtige indicatoren die ik persoonlijk gebruik: m-Fibonacci en m-Candles. Deze tools zijn vooral handig als je werkt met de M15 tijdsperiode. Ze geven niet alleen de status van de H4 candlesticks weer, maar tonen ook belangrijke Fibo-niveaus op H4 en D1 aan.
Wat ik erg handig vind, is de geluidsindicatie die je kunt instellen. Zodra de prijs een van de Fibo-niveaus nadert, hoor je een geluidssignaal (ik gebruik hiervoor een leuk geluidje). Dit kan je helpen om belangrijke handelsbeslissingen sneller te nemen!
Hieronder vind je een overzicht van de instellingen voor beide indicatoren:
m-Fibonacci Instellingen:
- TFbar: Dit is de Fibo-periode, gebruik de standaard tijdframes in MT4 zoals 60, 240, 1440, etc.;
- FileName: De geluidsbestand dat afgespeeld wordt wanneer de prijs dicht bij een van de niveaus komt;
- Delta: De afstand tussen de huidige prijs en de Fibo-niveaus die moet worden bereikt voordat het signaal klinkt;
- Notice: Een vlag die aangeeft of het geluidsbestand afgespeeld moet worden.
m-Candles Instellingen:
- TFBars: Het grotere standaard tijdsinterval;
- NumberOfBars: Het aantal bars van het grotere tijdsinterval;
- ColorUp: De kleur van de bullish candlestick;
- ColorDown: De kleur van de bearish candlestick.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze indicatoren! Laat je opmerkingen achter in de reacties. Je kunt me ook bereiken via ICQ, mijn nummer is 138-092-006.

Reactie 0