Syndicate Trader v1.04: Jouw VSA Expert voor MetaTrader 4

Mike 2015.02.03 18:48 16 0 0
Bijlage

Welkom bij mijn blogpost over de Syndicate Trader, een krachtige tool die is gebaseerd op de fundamentele VSA (Volume Spread Analysis) studie van Wyckoff.

Deze EA (Expert Advisor) is ontworpen om potentiële No Demand en No Supply strike zones te identificeren en voert direct koop- of verkooporders uit. Het mooie is dat deze robot de winst kan volgen, wat je helpt om jouw rendement te maximaliseren.

We hebben externe parameters beschikbaar gesteld voor verschillende instellingsbestanden. Als professionele VSA-traders jouw inzichten willen delen, ben ik daar altijd voor open. Ik ben ervan overtuigd dat deze EA meer potentieel heeft dan de meeste van mijn eerdere systemen.

Wat betreft de handelslogica: de EA zal verkopen op No Demand bars en geen aankopen doen. Ik werk momenteel aan deze logica en waardeer alle feedback van VSA-traders.

De externe parameters zijn er om te tweaken voor optimale resultaten. Hieronder vind je de testresultaten van het afgelopen kwartaal (1 september - 31 december 2014).

Testresultaten:

Syndicate Trader testresultaten

Lijst
Reactie 0