Triangle Hedge - Jouw Gids voor het Synthetiseren van Posities in MetaTrader 5

Mike 2012.07.30 19:23 12 0 0
Bijlage

Beschrijving:

Persoonlijk begrijp ik de voordelen van "hedging" (een koop en een verkoop van hetzelfde symbool) niet helemaal. Veel brokers volgen niet de Amerikaanse stijl en sommige traders zijn er niet zo'n fan van dat MetaTrader 5 geen multi-directionele posities ondersteunt. Dus misschien is dit wel interessant voor een aantal van jullie.

Met deze EA (Expert Advisor) kun je twee posities openen die samen een gesynthetiseerd hedge-symbool vormen. Bijvoorbeeld, als je een "gesynthetiseerde" EURUSD kooppositie wilt creëren, kun je EURGBP en GBPUSD kopen met aangepaste lotgroottes.

Ik heb 12 symbolen uit de ATC en AUDJPY aan de selectie toegevoegd, maar je kunt elk symbool synthetiseren als je de benodigde componenten hebt. Bijvoorbeeld, als je XAUUSD en USDJPY hebt, dan kunnen we XAUJPY synthetiseren, enzovoorts.

We weten allemaal dat het normaal gesproken dubbele spreads met zich meebrengt en invloed heeft op je saldo. Soms is het beter dan een "echt" symbool zoals hieronder.

Afbeelding:

Triangle Hedge

Het zou een script moeten zijn, maar ik weet nog niet hoe ik een dialoogvenster vanuit een script kan maken. Daarom heb ik het als EA gemaakt.

De bestanden zijn als volgt;

• EA: SymbolSynthesizer.mq5
  • Class: SymbolSynthesizerDialog.mqh (plaats in de "/Include" map)
  • Class: SpinEditDouble.mqh (plaats in de "/Include" map, gemodificeerd van SpinEdit.mqh, om te gebruiken voor dubbele waarden)
Lijst
Reactie 0