Hallo traders! Vandaag wil ik jullie voorstellen aan de HiLo Activator Profi indicator. Dit handige ...
Auteur: RoshVandaag duiken we in de wereld van de GannSwings indicator. Deze krachtige tool is ontwo...
De Mass Index is een krachtige indicator die je helpt om trendomkeringen te detecteren op basis van ...
Bij het analyseren van grafieken is het vaak zo dat belangrijke elementen zoals pieken, dalen en doo...
Williams' Accumulation/Distribution, oftewel W_A/D, is de optelsom van positieve "accumulatieve" pri...
De Ultimate Oscillator, ontwikkeld door Larry Williams, is een gewogen gemiddelde van drie stochasti...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van de Fractal AMA indicator. Dit handige hulpmiddel k...
Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de Volledige Bar met Spread Schaduw indicat...
Wat is de Elliott Wave Oscillator?De Elliott Wave Oscillator, ook wel bekend als OsMA (5,35), is een...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de EMA AngleZero indicator. Dit handige hulpmiddel kan...
Welkom bij mijn blog! Vandaag gaan we het hebben over de EMA Bands v1 indicator, een waardevol hulpm...
Welkom bij onze blog over de Pivot Fibs indicator! Deze tool is een must-have voor elke serieuze tra...
Als trader is het essentieel om de juiste tools te hebben om je strategieën te ondersteunen. Een van...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over de Bulls Bears Eyes indicator. Dit handige instrument ...
Auteur: Ramdass In de wereld van het traden zijn indicatoren essentieel voor het nemen van weloverwo...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van de CADX indicator. Dit handige hulpmiddel kan je h...
Hallo traders! Vandaag wil ik het met jullie hebben over de AFStar indicator. Deze tool kan een waar...
Hallo traders! Vandaag duiken we in de wereld van de AV indicator. Deze tool kan een waardevolle aan...
Welkom bij mijn nieuwste blogpost! Vandaag duiken we in de wereld van de Ask Shadow indicator. Dit h...
Hallo traders! Vandaag wil ik het hebben over een indicator die je niet wilt missen in je trading to...