10 Point 3 v005: Verbeterde System Trading voor MetaTrader 4

Mike 2010.05.29 01:15 15 0 0
Bijlage

Welkom bij mijn blog! Vandaag wil ik het hebben over de 10 Point 3 v005, een verbeterde System Trading die speciaal is ontworpen voor MetaTrader 4.

Deze EA werkt aan beide zijden van de markt, wat betekent dat je zowel long- als shortposities kunt innemen. Dit biedt meer flexibiliteit en mogelijkheden om te profiteren van marktbewegingen.

Daarnaast kun je met deze EA ook pending orders toevoegen. Dit is een handige functie die ervoor zorgt dat je niet constant je scherm in de gaten hoeft te houden. Je kunt je trades instellen en de EA doet het zware werk voor je!

Als je al met deze EA hebt gewerkt, zou het fantastisch zijn als je je backtestresultaten kunt delen! Dit helpt niet alleen mij, maar ook andere traders om te zien hoe goed deze EA presteert.

Vergeet ook niet om een optimaal rapport van je instellingen te genereren. Dit is cruciaal voor het evalueren van je tradingstrategie.

Persoonlijk heb ik gemerkt dat mijn computer erg langzaam draait met de optimale instellingen; ik had er vijf dagen voor nodig om alles goed te laten werken. Maar het resultaat was het waard!

Bedankt voor het lezen en veel succes met je trading!

Groetjes,

K LAM

Lijst
Reactie 0