EMAplusWPR_V2: Jouw Nieuwe Trading Tool voor MetaTrader 4

Mike 2011.08.04 00:53 26 0 0
Bijlage

Welkom bij een nieuwe blogpost over de EMAplusWPR_V2, een handige trading tool voor MetaTrader 4. Deze expert advisor is ontworpen om in te spelen op de trend van de EMA en koop- en verkoop signalen te genereren met behulp van de Williams %R.

In mijn zoektocht naar een effectieve trading strategie heb ik deze expert advisor ontwikkeld, die je kunt gebruiken met een startkapitaal van 1000 EUR. Mijn doel was om de risico's te minimaliseren en tegelijkertijd de kansen op winst te maximaliseren. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en sta open voor feedback!

Geoptimaliseerd voor EURUSD op de 5-minuten grafiek

Ik heb enkele bugs verholpen, de position sizing verwijderd en extra instellingen toegevoegd zodat je de tool naar wens kunt aanpassen.

Let op: Gebruik deze tool op eigen risico. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele verliezen. Het is belangrijk dat je zelf wijzigingen aanbrengt, tests uitvoert en de tool optimaliseert voor jouw doeleinden.

Oude versies:

Instellingen:

extern string separator1 = "------trend instellingen------";
extern bool useEMAtrend = true; // trade in EMA trend
extern int barsInTrend = 1; // aantal bars in trend
extern double EMAtrend = 144; // EMA periode voor trend

extern string separator2 = "------WPR instellingen------";
extern double iWPRPeriod = 46; // WPR periode voor instappen en uitstappen
extern double iWPRRetracement = 30; // minimale retracement voor WPR om nieuwe trade toe te staan
extern bool useWPRExit = true; // gebruik uitstappen met WPR indicator

extern string separator3 = "------positie instellingen------";
extern double lots = 0.1; // vaste lotgrootte
extern int maxTrades = 2; // maximaal aantal toegestane trades voor pyramiding
extern double stop_loss = 50; // stop loss
extern double take_profit = 200; // take profit
extern bool useTrailingStop = false; // gebruik trailing stop
extern double trailing_stop = 10; // trail stop loss
extern bool useUnprofitExit = false; // exit trade als trade niet in winst is in gedefinieerde aantal bars
extern int maxUnprofitBars = 5; // aantal bars niet in winst

Ik hoop dat je deze tool nuttig vindt voor jouw trading. Veel succes en happy trading!

Lijst
Reactie 0