Line Order v. 3 - De Ultieme Tool voor MetaTrader 4

Mike 2012.05.10 15:54 27 0 0
Bijlage

Welkom bij mijn blog! Vandaag bespreek ik de Line Order v. 3, een handige EA die speciaal is ontwikkeld voor handmatige traders. Deze tool stelt je in staat om je handelsplan eenvoudig op de grafiek te zetten en indien nodig aan te passen.

Momenteel ondersteunt deze EA nog geen toevoegingen van lots aan een bestaande trade. Wil je dit doen, dan moet je de trade sluiten en opnieuw openen met een groter volume. Maar geen zorgen, de EA biedt wel ondersteuning voor verschillende indicatoren, waaronder trailing stops, wat je handelingen een stuk eenvoudiger maakt.

Een van de handige functies is dat je waarden op bepaalde niveaus kunt aanpassen. Dit betekent dat je bijvoorbeeld je trade naar break-even kunt verplaatsen zodra een vooraf ingesteld niveau is bereikt. Dit zorgt ervoor dat je risico's beter kunt beheersen.

Heb je suggesties of ideeën? Ik hoor ze graag! Stuur me een bericht, want ik wil dat dit de go-to tool wordt voor handmatige traders. Ik gebruik het zelf ook in mijn eigen trading, maar vergeet niet om het eerst in de Strategy Tester of op een demo-account uit te proberen.

Lijst
Reactie 0